L'oreal La couleur infallible dugotrajno sjenilo za oči [nijansa 040 Cosmic black]

Probudih se jutros, onako polu-otvorenim, još uvijek zamagljenim očima hvatajući pogled prema prozoru tražeći tračak one bogate, bojom obasute jeseni koju toliko željno volim. Nigdje joj ni traga. Tmurno, sivo, tužno... Najradije bih se pokrila dekom i nastavila uživati u tom toplom, harmoničnom kutku, ali ne. Za dva sata treba da se pojavim ''na starom mjestu'' i susretnem svoje najbolje drugarice. Ustaj, Emina, nema ti druge. Vučem se ja po hodniku, već uveliko razmišljajući o tome da otkažem kafu. Hajd, jedan trač manje-više, nadoknadit ću to ionako.
Kad ono neko pokuca na vrata.
Moja rodica. Došla za Bajram posjediti. Ni sok nije dovršila, kaže stari narod da ne valja ostavljati to tako, ali ipak, ode, žuri se. Ljubi me u obraze i pruža kesicu. ''Evo nešto malo i od mene, da te obradujem. Čuvaj mi se.'' ''Čuvaj se i ti. I pozdravi tetku!'' vičem za njom. Ulazi u auto i iščeznjuje...
Ulazim i ja u kuću, prosipam ostatak tog njenog soka, perem tanjir na kojem je bilo ono malo maminih hurmašica i sjedam. Hajd da vidim šta ima i u toj kesi. Lijepa nekakva, roza išarana bijelim cvjetovima. Prekrasan džemperak, Oreo Milka, i nešto malo kozmetike. Srce veliko ko kuća! Eto šta ti je familija. Ko će kome ako neće svoj svome. Volim je i previše zbog toga! <3


U nekolicini proizvoda kojim me je obradovala našla se i sjenka o kojoj ću vam danas pisati. Riječ je o L'orealovoj la couleur infallible dugotrajnoj sjenci za oči.
Iako sam naziv 040 Cosmic black za nju govori da bi trebala da bude crna nijansa, ona to zapravo nije. Riječ je o nekoj divnoj, tamno-zelenoj nijansi obasutoj šljokicama.
Iako na prvi pogled matt, ona sadrži sitne šljokice. Šljokice unutar sjenke su zlatne boje i sasvim su diskretne tako da je ovo sjenilo moguće nositi i po danu. No treba s oprezom rukovati jer se pri nanošenju one rasipaju po cijelom licu. Ne želite završiti izgledajući kao hodajuća disko-kugla. :)

L'orealova sjenka je jakog pigmenta i jedan potez četkicom je i više nego dovoljan da bi se ona primjetila.
Ambalaža je fantastična! Čvrsta, napravljena od kvalitetnih materijala. Kada je ubacite u torbicu možete biti bez brige. Zaigurno vam se neće otvoriti i rasuti. Kao što vidite na fotografiji, nakon što uklonite poklopac, čeka vas još jedan, s malom ručkom. 
Što se trajnosti tiče, ni ona ne razočarava. Obećali su 24 sata trajnosti, i ako smatram to velikim obećanjem, cijeli dan sam provela van kuće, dok je ona usprkos vlagi i hladnoći ostala na mjestu. I to bez korištenja baze! Intenzitet šljokica se s vremenom prilično smanjio, no ipak su se dale primjetiti. Nije nešto što bi se moglo zamjeriti.
Priznajem da me nijansa strašno asocira na jesen i da me je dobila na prvu. Vjerujem da ću je još mnogo nositi jer je, bar što se moje definicije sjenila tiče, savršena.

Kako bih vas približila bar korak mom oduševljenju njome, pripremila sam vam i swatcheve, te kao i obično test trajnosti.

Prvi potez je otklonio više od pola šljokica i tek nešto malo same nijanse. Drugi i treći potez su već bili agresivni pokušaji skidanja iste. Primjetite li kako se trag sijenke još uvijek može primjetiti na četvrtoj fotografiji?

Da sumiramo :
Pozitivno :
- Količina, 3,5g
- Rok trajanja duži nego kod većine sjenila, 24 mjeseca
- Intenzivna pigmentacija
- Dostupnost u više nijansi (klik ovdje)
- Opravdana dugotrajnost
- Diskretnost šljokica
- Kvalitetna ambalaža

Negativno :
Nemam niti jedne zamjerke.

Finalna ocjena : 5/5 Čista petica!
Ponovna kupovina? Računajte na to. :D

Da li ste se do sada susretali s ovoim sjenilom? Koja su vaša omiljena sjenila / palete? Pišite mi u komentare! xx 

0 comments:

Objavi komentar

Sav sadržaj objavljen na ShakeThatBeauty blogu je zaštićen prema zakonu o autorskom i srodnom pravu. Pokreće Blogger.