Garnier BB za masnu i mješovitu kožu lica

Dragi moji, slijedi recenzija popularne Garnierove miracle skin perfector BB kreme. Kako sam je već duži period testirala mogu da vam spremno proslijedim moje utiske o istoj. Koliko sam se očarala / razočarala, pročitajte obavezno u nastavku. :)


Iako je mojoj problematičnoj koži prilično pasala Garnierova 5-in-1 BB krema, mogu reći da mi je smetao odsjaj kojeg je stalno za sobom ostavljala, pogotovo na području podočnjaka. I tako, s misijom pronalaska nove BB kreme koja će zadovoljiti moje potrebe, naiđoh na ovu. Nije mi se doimala lošom, plus je bila na akciji u DM-u, tako da se našla u mojoj korpici.

Evo šta Garnier obećava ovom kremom :
- Matt efekat na koži, bez suvišnog sjaja
- ''Zamagljivanje'' porica i imperfekcija
- Ujednačenje tena
- Hidratiziranje
- UV protekciju, spf 20

U periodu u kome sam koristila kremu nisam doživjela neprijatno svjetlucanje lica. Kožu ostavlja potpuno matiranom, čime se opravdava prvo navedeno svojstvo kreme.

Govoreći o zamagljivanju porica, rekla bih da joj to i nije jača strana. Nikakvu promjenu na njihovoj naglašenosti nisam primjetila. Što se imperfekcija tiče ni tu ne čini Bog zna šta, no mogu reći da crvenilo itekako kamuflira na koži. Za to od mene ima veliki plus kako je moja koža na licu sklona crvenilu, čime Garnier ujedno opravdava i treće navedeno svojstvo.

Hidrazitiranje. E pa..sad... nisam sigurna da postoji make up produkt koji ujedino i matira i hidratizira. Koža mi je na početku perioda korištenja bila prilično masna, tako da mi je ona itekako pasala, no kako su došli hladniji periodi ona je na T-zoni postala prilično suha i to je krema još više isticala! Što je još gore, nisam to odmah primjetila već nakon određenog perioda. Trenutno je moj primjerak proslijeđen dalje jer mi jednostavno ne paše po ovim vremenskim uvjetima, ali vjerujem da ću je na ljeto opet kupiti jer mi se veoma svidjela.

Za UV protekciju vam ne mogu ništa validno da kažem, tako da ćemo ovu osobinu ostaviti kao pretpostavku. :)

Cijena : oko 12,- KM u većini drogerija.
Količina : 40 ml

Kao jedna bjuti blogerka, moja dužnot je i da vam kažem kako ovaj proizvod ima nevjerovatno tekuću teksturu, tako da ga slobodno možete nanositi i prstima jer sumnjam da ćete spužvicama i kistovima moći mnogo postići jer će krema prosto da se upije, ili ''sklizne'' s istih.

Swatch ''light'' nijanse :


Sveukupni utisci :

Pozitivno :
- Cijena, oko 12KM 
- Količina, 40ml. Iako naizgled mala, tubica traje par mjeseci uz svakodnevno korištenje
- Savršeno prekriva crvenilo
- Matira kožu lica 
- Traje oko 4 sata na licu bez popravljanja
- Light nijansa je jedna od najsvjetlijih BB krema na BH tržištu, što je plus jer mi vampirske puti smo mučili muke s blendanjem drugih bb krema.
- Nije teška koži
- S lakoćom se nanosi
- UV protekcija 20

Negativno :
- Pakovanje, koje smatram da je nepogodno uz teksturu kreme jer prosto pršti iz bočice i pri najlakšem stisku
- Ne zamagljuje pore
- Prigodna za cure s masnom, ali ne i mješovitom kožom. Kako sam već navela, s dolaskom hladnijih dana moja T zona je postala suha te sam se morala odreći korištenja iste jer mi je naglašavala taj dio nevjerovatno. No za ljeto je idealna.
- Miris. Kako je znatan procenat alkohola u sadržaju kreme, i miris joj zaudara po njemu. Ma da je se on ne zadržava dugo i te nestaje nakon nekoliko minuta.

Finalna ocjena : 4 / 5 

Ponovna kupovina? Može. :) 

0 comments:

Objavi komentar

Sav sadržaj objavljen na ShakeThatBeauty blogu je zaštićen prema zakonu o autorskom i srodnom pravu. Pokreće Blogger.