Farmasi pasta za bijeljenje zuba na bazi miswaka

Farmasi je turski brend koji je već duže vrijeme zastupljen na našem tržištu putem kataloške prodaje. No, u proteklih par mjeseci imam osjećaj da svi bruje o kvaliteti njihovih proizvoda.
Moju pažnju su zaokupile posljednje stranice kataloga na kojima sam pronašla pastu za bijeljenje zuba. Kako sam opsjednuta bijelim osmijehom, odlučila sam da je probam. Najvise mi se doimalo jer je bila na bazi miswaka.

Za vas koji niste upoznati s miswakom, to je zapravo grančica koju su arapi u drevno vrijeme koristili za čišćenje zuba. Također sam i nju jedno vrijeme koristila i mogu reći da sam prilično impresionirana. Do sada sam najbolje rezultate što se izbjeljivanja tiče dobila s njim. Ovako izgleda :


Miswak sam pronašla u butiku za pokrivene žene i koštao je samo 3,- KM.

S obzirom da sam načela temu, bilo bi fer i da vam objasnim nešto više o upotrebi.

Naime, niti grančice je potrebno izdvojiti, najsličnije izgledu metli, i njome trljati zube neko vrijeme. Otklanja bakterije i suvišne slojeve sa zuba, bez da ih oštećuje. Miris miswaka je najsličniji mirisu senfa. Dolazi u vakumiranom pakovanju tako da bi se preventisala moguća kvarenja.


Da se vratimo na prvobitnu temu. Farmasi pasta za izbjeljivanje zuba je čito bijele boje, ugodnog mirisa i prilično je blaga. Pruža osjećaj čistoće bez da pretjerano isušuje kao mnoge paste na bazi mentola. 



Cijena ovog proizvoda je pretežno oko 7,-KM, ali se često može naći i po akcijskim cijenama. Ja sam svoju kupila za 3,50 KM. 
Također su dostupne i u manjoj ambalaži čija cijena varira od 0,50 KM - 1,50 KM, zavisno od ponude tog mjeseca.

Da li djeluje?

Zbog svojih blagih sastojaka u koje osim miswaka spadaju i aloe vera, ulje čajevca i ginseng, savršena je za osobe sa osjetljivim desnima, ali što se izbjeljivanja tiče, tu mnogo ne pomaže. Nakon čak mjesec dana korištenja nisam vidjela nikakvu posebnu razliku. Međutim,mojim se ukućanima dopala zbog svojih blagih sastojaka dako da planiramo izvršiti ponovnu narudžbu.

Pozitivno :
- Cijena
- Pogodna je za osobe s osjetljivim desnima, čak i za djecu
- Pruža osjećaj svježine bez da pretjerano isušuje

Negativno :
- Ne obavlja funkciju za koju je namijenjena, tj. ne izbjeljuje zube

Finalna ocjena : 2/5 s obzirom da je naglasak na izbjeljivanju, čije kriterije uopšte ne zadovoljava
                        ALI
                        5/5 jer je kao obična pasta za zube odlična.

Da li bih je opet kupila? Radi higijene,svakako. Izbjeljivanje ću ipak prepustiti drugim pastama.


Da li vi koristite paste za bijeljenje zuba? I ako da, koja vam se do sada najviše doimala? x


4 comments:

  1. Pastu nisam probala ali kolegica koristi ovu grančicu i kaže da je super, moraću je potražiti i probati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala ništa od ovoga,ja nekada kada mi naumpadne izbjeljivanje zuba-jednom sedmično,zube operem sa sodom bikarbonom.
    Na četkicu nanesem malo sode bikarbone i pomiješam sa vodom da bi nastala pasta,i onda pređem zube s tom pastom,ali samo jednom sedmično,jer je soda jaka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala jesam s ovom običnom sodom, međutim desni su mi preosjetljive.
      Ma da čula sam sad novu verziju, da ova soda iz supermarketa u vrećicama uopšte nije ta soda o kojoj je riječ, već da se izbjeljivanje vrši medicinskom sodom koja se kupuje u apotekama i dobiva u obliku tableta.
      Cijena jedne table je pretežno oko 2KM i kupila sam je, međutim još je nisam probala u svrhu izbjeljivanja.

      Izbriši

Sav sadržaj objavljen na ShakeThatBeauty blogu je zaštićen prema zakonu o autorskom i srodnom pravu. Pokreće Blogger.